مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-26سياسي

ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت امام باقر(ع) است


ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت ‏امام باقر(ع) است.

‏ - ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت امام باقر(ع) است ایسنا/لرستان یک کارشناس مذهبی گفت: ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت ‏امام باقر(ع) است.

‏ حجت الاسلام سیدنواب موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امام رضا در روایتی ‏می فرماید امام مانند ستاره در دل آسمان است، ما وجودش را می بینیم پس نمی توانیم ‏انکارش کنیم، اما باید ببینیم دست یافتنی است.

‏وی ادامه داد: امام وجود دارد و حضور او در جامعه غیر قابل انکار است و مقام امام ‏جایگاهی دست نیافتنی است و مانند ستاره ای است که راه را به وسیله او پیدا می کنیم و ‏طریق زندگی را از طریق کلام امام پیدا کنیم.

‏ موسوی افزود: به تعبیر امام رضا(ع) که فرمود همه ما کشتی نجات هستیم، همه از یک ‏نور واحد هستند و خداوند این ائمه معصومین(ع) را برای هدایت ما قرار داده که ما در ‏روند بندگی و زندگی و مسیری را برای رسیدن به خداوند طی کنیم بتوانیم به وسیله امام ‏مسیر خودمان را در این کوره راه های زندگی پیدا کنیم.

‏ این کارشناس مذهبی بیان کرد: یکی از این ائمه وجود امام باقر(ع) است که یک اطلاعات ‏شناسنامه ای مشخص دارد و نوه مشترک امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است که در زمان ‏بسیار سختی امامت شیعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت امام باقر(ع) است

ایجاد خطوط امامت از بزرگ ترین فعالیت های دوران امامت امام باقر(ع) است