مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-08سياسي

اهدای 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از اهدای 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد در روز عید غدیر خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از اهدای 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد در روز عید غدیر خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آیین اهدا 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه و کمک به نیازمندان همزمان با ایام با سعادت دهه ولایت و امامت با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در خانواده های تحت پوشش این نهاد و تأمین بخشی از نیازهای ضروری این عزیزان برگزار شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره در تلاش بوده که با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از کمک های خیرین و با حفظ کرامت مددجویان نیز تلاش برای رفع موانع ازدواج آسان به آغاز زندگی مشترک جوانان کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش 30 میلیون تومانی هر سری جهیزیه اشاره و تصریح کرد: 323 سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای از جمله یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز تدارک دیده شد که در روز عید غدیر به صورت رایگان به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی

اهدای 323 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی