مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-28حوادث

12 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از همکاری پلیس شهرستان آرادان برای آزادسازی 12 هزار مترمربع از اراضی تصرف شده به نفع دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب اخبار متعدد مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در بخشی هایی از زمین های کشاورزی شهرستان آرادان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیس و بررسی های مقدماتی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان، 2 تیم عملیاتی از انتظامی شهرستان آرادان و یگان تکاوری استان سمنان برای آزادسازی اراضی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در اجرای این مأموریت، هفت مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 12 هزار مترمربع تخریب شد و زمین ها در اختیار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان قرار گرفت.

موقوفه ای ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را در حدود 50 میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای متخلفان و سودجویان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد

12 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد