مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:262023-07-11سياسي

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور و رهبر ملی ترکمنستان با «شوکت میرضیایف»


رییس جمهور و رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان در تماس های جداگانه تلفنی پیروزی رییس جمهور فعلی ازبکستان در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را به وی تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سردار بردی محمداف رییس جمهور و قربانقلی بردی محمداف رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان در تماس های جداگانه تلفنی شوکت میرضیایف را به مناسبت پیروزی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری تبریک گفتند.

رییس جمهور ترکمنستان طی این گفت وگو پیروزی رهبر ازبکستان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را صمیمانه تبریک گفت و برای وی سلامتی و کامیابی بیشتر در این سمت پرمسئولیت دولتی آرزو کرد.

وی نتایج رای گیری را نشان دهنده اعتماد مردم به میرضیایف و سیاست خلاقانه وی خواند و گفت که تحت ریاست وی ازبکستان دستاوردهای بالایی را در مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی نشان می دهد و اقتدار بین المللی آن در حال افزایش است.

بردی محمداف ضمن ابراز این سخنان بر سهم بزرگ شخصی میرضیایف در تقویت گفت وگوی سنتی دوستانه بین ترکمنستان و ازبکستان تاکید کرد.

رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به نوبه خود ضمن تبریک به رییس جمهور ازبکستان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تایید حمایت سراسری مردم از مسیر سیاسی میرضیایف، تحولات و اصلاحات اجتماعی و اقتصادی تحت رهبری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور و رهبر ملی ترکمنستان با «شوکت میرضیایف»

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور و رهبر ملی ترکمنستان با «شوکت میرضیایف»