مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:582023-07-06سياسي

آیت الله« اوحدی» ستونی ستبر برای مردم زیرکوه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، به دنبال تهی کردن جامعه از آموزه ها و شاخص های فرهنگی و فاصله انداختن بین نسل جدید و گذشته است.

وی افزود: غدیر، عید بزرگ شیعیان و مسلمین جهان است و از آن به عنوان عید اکبر یاد می کنند و بزرگان می گویند اگر به غدیر خوب پرداخته می شد دیگر عاشورا تکرار نمی شد و برای تکرار نشدن عاشوراهای دیگر باید به غدیر خوب بپردازیم.

وی با بیان این که دشمن با جمهوری اسلامی در حال جنگ تمام عیار ترکیبی است افزود: در این جنگ تمام آیتم های ویژه و خاص لحاظ شده و یکی از مهم ترین آن جنگ و تهاجم فرهنگی است و دشمن برای رسیدن به اهداف شوم استعماری خود دست به جنگ فرهنگی زده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود باید جامعه مورد هدف را از آموزه ها و شاخص های فرهنگی تهی کنند و بین نسل جدید و گذشته فاصله بیندازد.

قناعت تصریح کرد: کاری که آمریکا و غربی ها انجام می دهد این است که نسل جدید از گذشته با افتخار خود اطلاع نداشته باشد و اینکه چه مفاخر و علمای بزرگی وجود داشتند و از آن بی اطلاع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله« اوحدی» ستونی ستبر برای مردم زیرکوه بود

آیت الله« اوحدی» ستونی ستبر برای مردم زیرکوه بود