مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-01اقتصادي

خواسته های فعالان صنعتی در روز صنعت و معدن


عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تدوین، تصویب و اجرای سند راهبردی (استراتژی) توسعه اقتصادی کشور با مشارکت موثر بخش خصوصی و تصویب قانون کارآمد برنامه هفتم توسعه را از جمله اولین درخواست های فعالان اقتصادی عنوان کرد.

- عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تدوین، تصویب و اجرای سند راهبردی (استراتژی) توسعه اقتصادی کشور با مشارکت موثر بخش خصوصی و تصویب قانون کارآمد برنامه هفتم توسعه را از جمله اولین درخواست های فعالان اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمان خالقی در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که امروز با حضور رییس جمهوری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و فعالان صنعتی برگزار شد، بیانیه ای با موضوع خواسته های بخش خصوصی خواند.

او ابتدا ابراز امیدواری کرد که خواسته های تولیدکنندگان که در گذشته طی پیگیری ها از سوی مجموعه تشکل های فعال و فراگیر این بخش و در روزهای صنعت و معدن ادوار گذشته اعلام شده و در غالب موارد اصل مطالبات مطروحه همه ساله تکرار می شود، با عنایتی خاص و رویکردی راهگشا و پاسخی شایسته مواجه شده و سال آتی در همین روز به تکرار مکررات پرداخته نشود .

خالقی در ادامه عملیاتی کردن تدوین، تصویب و اجرای سند راهبردی (استراتژی) توسعه اقتصادی کشور با مشارکت موثر بخش خصوصی و تصویب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های فعالان صنعتی در روز صنعت و معدن

خواسته های فعالان صنعتی در روز صنعت و معدن