مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-28سياسي

تمامی ظرفیت های استان مرکزی برای خدمت رسانی در اربعین حسینی بکار گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست ستاد اربعین استان مرکزی، افزود: - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمامی ظرفیت های این استان برای خدمت رسانی در ایام اربعین امام حسین (ع) بکار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست ستاد اربعین استان مرکزی، افزود: با توجه به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب که سال گذشته برای تزلزل در پایه های حرکت اربعین امام حسین (ع) انجام شد، تمامی ظرفیت های این استان برای خدمت به زائران و برگزاری هرچه بهتر این حرکت مردمی به کارگیری شود.

نظری ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمنان و امکان حمله بیوتروریسم، امسال موکب خود جوش در استان مرکزی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: نقشه محل استقرار موکب ها توسط دستگاه های مربوطه تهیه شود و برگزاری هر موکب به غیر از این موکب ها خودجوش بوده و از برگزاری آن ها جلوگیری می شود.

وی اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) توسط دستگاه های استان مرکزی باید به عنوان وظیفه دینی، اعتقادی و سیاسی باشد و نباید به این مهم به عنوان یک وظیفه اداری نگاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ظرفیت های استان مرکزی برای خدمت رسانی در اربعین حسینی بکار گرفته شود

تمامی ظرفیت های استان مرکزی برای خدمت رسانی در اربعین حسینی بکار گرفته شود