مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-03سياسي

حنیفی: قرآن سوزی توهین به همه پیامبران و ادیان است


پیشکوست قرآنی مقابل درب سفارت سوئد اعلام کرد: قرآن سوزی توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی است.

اگر تعالیم فرهنگیِ برآمده از اندیشه های قرآنی وجود نداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ جامعه قرآنی و عموم عاشقان قرآن، در پی اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم در پایتخت کشور سوئد، مقابل سفارت این کشور برگزار شد.

در این مراسم فاطمه شیرازی حافظ کل قرآن، سید مهدی سیف و علی اکبر حنیفی از اساتید و پیشکوستان قرآنی به ترتیب به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی در محکومیت عمل قرآن سوزی در کشور سوئد سخنرانی کرده و همچنین سه قاری مطرح و بین المللی حمیدرضا احمدی وفا، حسین فردی و محمدحسین موحدی، با تلاوت آیاتی از قرآن تجمع را متبرک کردند.

حنیفی در این تجمع توهین به قرآن را توهین به همه خوبی ها، زیبایی ها، دانایی ها، روشنایی ها و فضائل انسانی دانست و گفت: قرآن سوزی توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی است.

اگر تعالیم فرهنگیِ برآمده از اندیشه های قرآنی وجود نداشت، جامعه بشری قرن ها پیش در باتلاق نادانی، بی عدالتی و ستمکاری فرو رفته و به انحطاط گراییده بود.

قرآن ستیزان بی خبران و شب پرستانی هستند که به خیال خود با جسارت می توانند نور کتاب قرآن را با این دلقک بازی های احمقانه خاموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حنیفی: قرآن سوزی توهین به همه پیامبران و ادیان است

حنیفی: قرآن سوزی توهین به همه پیامبران و ادیان است