مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-10اقتصادي

103 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی


​رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته 103 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در کشور ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزیتا همتیان، رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به حمایت جدی دولت سیزدهم از طرح توسعه مشاغل خانگی گفت: با حمایت های دولت، سال گذشته شاهد رشد 200 درصدی در صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بودیم.

همتیان از افزایش تسهیلات مشاغل خانگی کشور به رقم 4 هزار میلیارد تومان برای امسال خبر داد.

وی از صدور 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و افزود: صدور این تعداد مجوز، اشتغال 103 هزار نفر را در کشور به دنبال داشته است.

رییس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، رقم تسهیلات مشاغل خانگی را در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان تسهیلات، 90 درصد توسط استان های مختلف جذب شده است.

وی گفت: با توجه به استقبال خوب صورت گرفته از توسعه مشاغل خانگی، رقم تسهیلات این حوزه امسال افزایش چشمگیری داشته و به رقم 4 هزار میلیارد تومان رسیده که امیدواریم تمام این تسهیلات را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی

103 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی