مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:342023-07-03ورزشي

نفجم؛ چاقویی که این بار دست خود را در تکواندو خواهد برید


فیض الله نفجم در حالی این روزها منتقد جدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان تکواندو شده که خود باید متمرکز روی وظیفه ای باشد که برعهده او واگذاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات تکواندو نوجوانان قهرمانی آسیا قرار است شهریورماه سالجاری به میزبانی کشور لبنان برگزار شود، در واقع برای برگزاری این رویداد تقریبا دو ماه زمان باقی مانده است تا فیض الله نفجم سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان تیم خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند.

  این در حالیست که هنوز اردوی آماده سازی نوجوانان آغاز نشده و هیچ برنامه ای برای آماده سازی جوانان از سوی آقای سرمربی به مسوولان فدراسیون اعلام نشده است! حال در چنین شرایطی به نظر می رسد نفجم چندان از ابقای بیژن مقانلو راضی نیست و در رسانه ها مدام به دنبال انتقاد کردن از عملکرد سرمربی تیم ملی بزرگسالان است! نفجم طی روزهای گذشته در مورد ابقای بیژن مقانلو در سمت سرمربی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان انتقادهایی را مطرح کرد و گفت:  دوستان ایشان را ابقا کردند، ساعی یک رأی در کمیته فنی دارد و نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد که مقانلو را عزل یا ابقا کند، اما واقعاً برای تکواندوی ایران کسب دو مدال برنز در مسابقات جهانی نتیجه بسیار ضعیفی به شمار می آید، البته در زمان حاضر من عضو کمیته فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفجم؛ چاقویی که این بار دست خود را در تکواندو خواهد برید

نفجم؛ چاقویی که این بار دست خود را در تکواندو خواهد برید