مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-22سياسي

شهید چمران مصداق بارز جهاد علمی بود


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه اساتید بسیجی باید ادامه دار راه شهید چمران باشند، گفت: شهید چمران مصداق بارز جهاد علمی بود.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه اساتید بسیجی باید ادامه دار راه شهید چمران باشند، گفت: شهید چمران مصداق بارز جهاد علمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی قاسم زاده در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی برگزار شد اظهار کرد: امیرالمومنین در روایاتی می فرمایند که خداوند باب جهاد را به روی اولیا خاص خود گشوده است و به یقین شهید چمران یکی از این اشخاص است و ما آرزو داریم همچون شهید چمران باشیم تا درب شهادت و جهاد برای ما نیز گشوده شود.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: شهید چمران عالمی مجاهد و با عمل بود و در وجه تمایز وی با ما باید گفته که ممکن است ما به مراتب تحصیلی راه پیدا کنیم اما در بزنگاه ها و عرصه های حساس حضور ما در ساحت میدانی کم باشد اما شهید چمران به اقتضائات روزگار و زمان بندی در شرایطی که لازم بود از فضل، دانش و معرفت خود استفاده می کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید چمران مظهر و نمونه یک انسان عارف و تمام و کمال بود عنوان کرد: ایشان علاوه بر تحصیل در رشته های تخصصی در کسب مقام عرفان نیز پیشگام بود و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران مصداق بارز جهاد علمی بود

شهید چمران مصداق بارز جهاد علمی بود