مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-25سياسي

آماده باش 43 اکیپ دامپزشکی در استان بوشهر


مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از تجهیز و ساماندهی 43 اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از تجهیز و ساماندهی 43 اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.

دکتر مهدی تنگستانی مکان شنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دامپزشکی به صورت ویژه نسبت به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم اقدام می کند، گفت: در این راستا مجموعه دامپزشکی استان بوشهر تمهیدات ویژه ای برای برگزاری مراسم عید قربان در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای تجهیز و ساماندهی اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان 32 اکیپ شامل 11 اکیپ ثابت و 21 اکیپ سیار با حضور 9 دکتر دامپزشک، 25 بازرس بهداشت گوشت و 10 ناظر شرعی برای ذبح در کشتارگاه ها و نقاط تعیین شده در شهرستان ها برای ذبح دام مستقر شده و خدمات خود را رایگان ارائه می دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه تیم های دامپزشکی از صبح روز در عید سعید قربان فعال هستند، خاطرنشان کرد: ذبح دام قربانی در منازل و معابر ممنوع است و تقاضا می شود برای جلوگیری از انتشار بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به خصوص بیماری تب خونریزی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 43 اکیپ دامپزشکی در استان بوشهر

آماده باش 43 اکیپ دامپزشکی در استان بوشهر