مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-05ورزشي

احصای 30 ایده و نوآوری مشارکت اجتماعی در گلستان


پیش رویداد نوآوری در مشارکت های اجتماعی استان گلستان به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همکاری جهاددانشگاهی وکارخانه نوآوری گلستان برگزار شد.

- حامد ملاحسنی پیش از ظهر چهارشنبه 13 تیرماه 1402 در پیش رویداد نما نوآوری در مشارکت های اجتماعی استان گلستان که با حضور نخبگان، سمن ها و جوانان خلاق و نوآور در کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رویداد نما با هدف جذب جوانان نوآور به سمت مشارکت های اجتماعی در قالب سلسله بوت کمپ های مسأله تا ایده در پهنه های جغرافیایی مختلف کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ما در این رویداد با جوانان نوآور همراه هستیم تا مسیر حل مشکلات اجتماعی را به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت های اجتماعی طی کنیم، ادامه داد: در این رویداد بنا بر این گذاشته شده تا با بهره گیری از روش ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی فرآیند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرآیندی جذاب و عملی تبدیل شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه این طرح در نظر دارد مخاطبان را به سوی تولید ایده های سرمایه پذیر قابل قبول هدایت کند، افزود: جذب سرمایه برای توسعه ایده، دریافت تسهیلات کم بهره، مشاوره و منتورینگ تخصصی رایگان به مدت 6 ماه و معرفی به شبکه سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای 30 ایده و نوآوری مشارکت اجتماعی در گلستان

احصای 30 ایده و نوآوری مشارکت اجتماعی در گلستان