مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-27اقتصادي

آمادگی برای تسهیل حضور فعالان اقتصادی چین در شهرک های صنعتی ایران


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی رسولیان در دیدار با معاون استاندار گواندوگ چین در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین، افزود: با توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری و فناوری موجود در شرکت های چینی و نیز فرصت های سرمایه گذاری در ایران، این آمادگی وجود دارد تا شهرک صنعتی با همه زیرساخت ها را برای فعالیت شرکت های چینی آماده کنیم.

وی بیان داشت: باتوجه به عزم رؤسای جمهور ایران و چین و در چارچوب سند توسعه همکاری های 25 ساله، این آمادگی وجود دارد تا با برنامه عملیاتی در راستای توسعه، تعمیق و گسترش همکاری ها تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در استان گواندوگ به عنوان یکی از استان های مطرح صنعتی و بزرگ چین، ادامه داد: ظرفیت های مناسبی در حوزه های صنایع شیمیایی، پتروشیمی، خودرو، لوازم خانگی و انرژی های تجدیدپذیر در این استان وجود دارد که می تواند بسترساز تعاملات تجاری و صنعتی با جمهوری اسلامی ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای تسهیل حضور فعالان اقتصادی چین در شهرک های صنعتی ایران

آمادگی برای تسهیل حضور فعالان اقتصادی چین در شهرک های صنعتی ایران