مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-29ورزشي

راهیابی گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «همآهنگ»


گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در قسمت 25 برنامه تلویزیونی همآهنگ، اجرای هنرمندان گروه طاها لارستان از شبکه افق سیما پخش شد.

در این برنامه، نوجوانان گروه سرود طاها لارستان، با اجرای عالی که با زبان لاری ارائه دادند، با کسب چراغ سبز داوران از پنج داور به مرحله نهایی برنامه تلویزیونی  همآهنگ رسیدند.

گفتنی است به انتخاب داوران مسابقه تلویزیونی همآهنگ، دو نفر از اعضا گروه سرود طاها لارستان به نام های اخضری و حاجیانی نیز به تیم ملی راه یافتند.

پس از کسب این موفقیت بزرگ فرهنگی، احسان تابنده سرپرست گروه طاها لارستان به خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: الحمدلله که رسالت فرهنگی و هنری این بچه ها و مجموعه طاها باعث سربلندی مردم لارستـان شد و این ادای دینی بود که توانستیم در قامت هنر و از قاب تلویزیون برای مردم لارستان انجام دهیم.

وی افزود: بسیار خرسندیم از اینکه با زبان هنر جایگاه زبان لاری و حلوا مسقطی را به عنوان سوغات اصیل لاری، این چنین برای لارستـان و مردمان فهیمش به یادگار در رسانه ملی تثبیت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گروه سرود طاها لارستان از گروه های برجسته فرهنگی و هنری محسوب می شود که توانسته طی یک دهه اخیر با تهیه و تنظیم آثاری فاخر و ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «همآهنگ»

راهیابی گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «همآهنگ»