مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06حوادث

نجات راننده 206 با اقدامات فنی هلال احمر گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از نجات راننده خودرو پژو 206 با اقدامات فنی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در یک سانحه رانندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 6 صبح امروز سه خودروی پژو 206، نیسان وانت و پراید در کمربندی علی آبادکتول حوالی روستای پیچک محله با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع این سانحه رانندگی 4 نفر مصدوم شدند که پس از اعلام حادثه به مرکز 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر استان، امدادگران از پایگاه امدادونجات زرین گل به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این حادثه راننده خودروی پژو 206 به دلیل شدت حادثه در خودروی محبوس شده بود که امدادگران جمعیت هلال احمر وارد عمل شده و با اقدامات فنی و تخصصی، این فرد را از خودرو خارج و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

گفتنی است، در سه ماه نخست سال جاری 581 حادثه توسط امداد و نجات هلال احمر گلستان امدادرسانی شد که حوادث جاده ای با 373 حادثه صدر این حوادث قرار داشته که در مجموع حوادث، یک هزار و 93 نفر مصدوم شده که 410 مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است، شهرستان های مینودشت، گرگان و کردکوی به ترتیب با 115، 111 و 71 حادثه بیشترین حوادث را به خود اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات راننده 206 با اقدامات فنی هلال احمر گلستان

نجات راننده 206 با اقدامات فنی هلال احمر گلستان