مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-01سياسي

400 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه رازی کرمانشاه ساخته می شود


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اهمیت بحث جوانی جمعیت و کمک به ازدواج دانشجویان، گفت: 400 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه رازی کرمانشاه ساخته می شود.

- محمد نبی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام جدی دانشگاه رازی برای احداث خوابگاه متاهلی، اظهار کرد: احداث خوابگاه متاهلی برای دانشجویان دانشگاه رازی یکی از اقدامات دانشگاه است که با وجود مشکلات و سختی های پیش رو در تأمین اعتبار این طرح اما پیگیری لازم را انجام داده است.

وی افزود: دانشگاه رازی هم اکنون تنها یک خوابگاه 16 واحدی برای دانشجویان دارد که با توجه به درخواست و پیگیری های صورت گرفته دانشگاه رازی به عنوان اولین دانشگاه در کشور مجوز احداث خوابگاه متاهلی 400 واحدی دریافت کرده و در همین جهت تاکنون جلسات متعددی جهت بررسی و اجرای طرح نیز انجام گرفته است.

رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای ساخت هر واحد خوابگاه متاهلی حدود 550 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در ابتدا دولت حدود هفت هزار میلیارد تومان برای حمایت از خوابگاه های متاهلی در نظر گرفت و تحویل مجلس شورای اسلامی داد اما در رفت و برگشت های انجام شده این اعتبار به 500 میلیارد تومان تقلیل یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه رازی کرمانشاه ساخته می شود

400 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه رازی کرمانشاه ساخته می شود