مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-19اقتصادي

سند توسعه تعاون، میثاق جمعی برای مردمی کردن اقتصاد است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به نقش راهبردی سند توسعه تعاون در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: این سند، میثاق جمعی برای مردمی کردن اقتصاد را فراهم می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به نقش راهبردی سند توسعه تعاون در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: این سند، میثاق جمعی برای مردمی کردن اقتصاد را فراهم می کند.

حسین فتحی در اولین نشست راهبردی سند توسعه بخش تعاون اهداف سند توسعه تعاون را تشریح کرد و افزود: بازنگری و اصلاح سیاست های ناظر بر بازار کار، بازارهای مالی، کالا، خدمات و نظام توزیع در راستای تعیین جایگاه و نقش این بخش متناسب با اهداف پیش بینی شده و با همکاری دستگاه های اجرایی استان عملیاتی خواهد شد که از مهم ترین راهبردهای این سند است.

وی با بیان اینکه توسعه نوآوری و تعاون دانش بنیان از دیگر راهبردهای این سند محسوب می شود، ادامه داد: تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور ضروری است که با نگاهی به سیمای بخش تعاون در استان آذربایجان شرقی تعداد شش هزار و 543 تعاونی در استان وجود دارد که تعداد چهار هزار و 495 تعاونی فعال با اشتغالزایی مستقیم هشت هزار و 725 نفر با سرمایه گذاری 90256 میلیارد ریال در استان فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه تعاون، میثاق جمعی برای مردمی کردن اقتصاد است

سند توسعه تعاون، میثاق جمعی برای مردمی کردن اقتصاد است