مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-27سياسي

دومین شب مسلمیه در قبله تهران با مداحی محمود کریمی


مراسم دومین شب مسلمیه با حضور دسته‎ های عزاداری و خیل عظیمی از دلدادگان و عاشقان اهل بیت با مداحی محمود کریمی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، دومین شب از آیین مسلمیه 1402، شامگاه دوشنبه پنجم تیرماه با حضور هیأت های مذهبی و دلدادگان و عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام، با ابراز عشق و علاقه به اولین شهید قیام سید و سالار شهیدان، در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

ارادتمندان و شیفتگان خاندان نبوی به رسم یک قرن گذشته، با دلی آکنده از اندوه و غم از نقاط مختلف پایتخت خود را به آستان سیدالکریم رسانده و در صحن ها و رواق ‏های حرم مطهر در فراق سفیر امام حسین(ع) و شهیدان کربلا به سوگواری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

  دسته جات عزاداری نیز از میدان شهرری تا بازار قدیمی حرکت کرده و در بازار چهارسو آیین عزاداری چهارپایه خوانی  توسط روضه خوانان و پیرغلامان اجرا شد و سپس دسته ها و هیأت ها به نوبت وارد حرم شده و در صحن اصلی به مداحی و سینه زنی پرداختند و پس از عزاداری به ترتیب از درب شرقی خارج شدند.

عزاداران حسینی در ایام سالروز شهادت نخستین شهید واقعه جانسوز دشت کربلا، سوگواری و عزاداری می کنند تا با اشک دیده غبار از دل ها بشویند و با قلبی صیقل یافته آماده ورود به ماه محرم الحرام و دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شب مسلمیه در قبله تهران با مداحی محمود کریمی

دومین شب مسلمیه در قبله تهران با مداحی محمود کریمی