مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:062023-06-26سياسي

ورود استاندار خراسان جنوبی به موضوع کم آبی3 روستای طبس


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سوم تیرماه بود که مطلبی با عنوان تشنگی، اهالی روستای اسفندیار طبس را فرمانداری ویژه کشاند در خبرگزاری فارس منتشر شد و ماجرا هم  از این قرار بود که تنشگی و کم آبی اهالی هزار و 500 نفری روستای اسفندیار را وقتی که دیدند دادشان به جایی نمی رسد برآن داشت تا به فرمانداری ویژه طبس رفته و داد تنشگی خویش را به گوش بالاترین مقام طبس برسانند.

این خبر که به گوش استاندار خراسان جنوبی رسید وی را برآن داشت تا پایان شب گذشته در جلسه ای ویژه و اضطراری علل کمبود و راهکارها برای رفع کمبود آب سه روستای پیکوه، اسفندیار وفهالنج را بررسی کند  جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی دراین جلسه بر تاکید براین که نباید مردم در هیچ نقطه ای بدون آب بمانند و تامین آب شرب باید در اولویت قرار گیرد اظهارداشت: شرکت آب وفاضلاب نسبت به تامین آب شرب روستا ها و مناطقی که در این فصل با کمبود و نبود آب مواجه هستند به وسیله تانکر آب آن ها را تامین کند.

وی این نکته را هم متذکر شد: همان طور که پیگیر تامین آب مردم در روستا هستیم باید پیگیر تامین آب معادن زغال سنگ نیز باشیم.

بنابراین گزارش، در این جلسه همچنین مقرر شد در روستای پیکوه با توجه به کمبود آب شرب، شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی 3  میلیارد تومان  از محل اعتبارات استانی برای احداث خط ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود استاندار خراسان جنوبی به موضوع کم آبی3 روستای طبس

ورود استاندار خراسان جنوبی به موضوع کم آبی3 روستای طبس