مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-10سياسي

مقابله با بی حجابی ها با کار فرهنگی از طریق محله مهدوی صورت می گیرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مقابله با بی حجابی ها باید از طریق محله انجام شود، گفت: برای داشتن یک محله مهدوی بامحوریت مسجد باید برنامه های فرهنگی را فعال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر امروز در نشست تخصصی ارکان محله مهدوی، اظهار کرد: همان گونه که مسجد بسیار مهم است، نام محله مهدوی با مسؤولیت همراه است.

وی افزود: اینکه محلات را باعنوان محله مهدوی نامگذاری کنیم باید اقدامی در تراز این نام و بالاتر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مسجد را به خواسته های این و آن ندهیم، گفت: اگر برای خدا کار کنیم مسجد انقلاب می کند.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه مقابله با بی حجابی ها از طریق محله باید انجام شود، تصریح کرد: موضوع مهم اینکه اگر دنیایی از کار در مساجد انجام شود اما نماز جماعت در آن برپا نشود فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از دوسوم مساجد مازندران به دلیل نداشتن امام جماعت و نماز جماعت راکد هستند درحالی که فعالیت پررنگ مساجد می تواند تحول مهدوی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: اولین کار برای داشتن یک محله مهدوی بامحوریت مسجد این است که باید برنامه های فرهنگی را فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با بی حجابی ها با کار فرهنگی از طریق محله مهدوی صورت می گیرد

مقابله با بی حجابی ها با کار فرهنگی از طریق محله مهدوی صورت می گیرد