مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-19پزشكي

فرایند اعتباربخشی بیمارستان ها باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: فرایندهای ارزیابی و اعتباربخشی بیمارستان ها باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، در حاشیه نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دستاورد حوزه معاونت درمان دانشگاه در ارتقای درجه اعتباربخشی بیمارستان های دانشگاه تقدیر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ارتقای درجه اعتباربخشی بیمارستان های تابعه دانشگاه گفت: سالیان متمادی است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اعتباربخشی و اعتبارسنجی در حوزه درمان پیشتاز است و در تنظیم راهبردی سیاست های درمانی در سطوح ملی از این معیارها و امتیازات بهره لازم را برده است.

وی، کسب این دستاورد را مرهون کار تیمی، کارشناسی و با ملاحظات حرفه ای در حوزه اعتباربخشی در بیمارستانها برشمرد و گفت: فرهنگ ارزیابی شدن و پذیرش معیارهای اعتبارسنجی یک فرهنگ مدیریتی در سطوح درمانی و بیمارستانی تبدیل شده و عملاً به یک آزمون رقابتی درمانی و حرفه ای در دانشگاه مبدل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به دستاورد معاونت درمان در ارتقای درجه اعتباربخشی بیمارستان های دانشگاه تاکید کرد: فرایندهای ارزیابی و اعتباربخشی باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد و هر روز نسبت به روز قبل شاهد پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اعتباربخشی بیمارستان ها باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد

فرایند اعتباربخشی بیمارستان ها باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد