مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-13اقتصادي

افتتاح واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج


واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج با هدف ارائه خدمات رایگان به افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی، افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عصر امروز در آیین شروع به کار واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج اظهار داشت: یکی از درخواست های مردم عزیز شهرستان دشتی راه اندازی واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی بود که با جذب دندانپزشک و آماده سازی تجهیزات به خواسته آنان جامه عمل پوشانده شد.

وی افزود: راه اندازی واحد دندانپزشکی در این مرکز با هدف سهولت در دریافت خدمات و کاهش هزینه های درمانی بر دوش مردم بوده که امید است با افتتاح این واحد گامی موثر در ارائه خدمت به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان برداشته شود.

این مقام مسؤول اعلام داشت: در سال گذشته بالغ بر 120هزار نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بهره مند شدند.

اسماعیلی اضافه داشت: از این میزان مراجعه افزون بر 136 هزار خدمت دندانپزشکی در زمینه های معاینه، جرم گیری، پر کردن، ترمیمی و کشیدن صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال پیش، 6 درصد رشد داشته است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج

افتتاح واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج