مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-30اقتصادي

فاصله سرمایه گذاری کم ریسک و پرریسک در بورس ایران؛ نازک تر از مو


فاصله ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه گذار کم ریسک به سرمایه گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می شود از یک تار مو به شدت نازک تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه موضوع روانشناسی بازار پرداخت زیرا که موضوع روانشناسی در معاملات بعد از آشنایی با بازار و تحلیل های تکنیکال مهم ترین موضوعی است که یک فعال بازار باید آن را بداند.

آقای اسفندیاری درباره ریسک پذیری برای ما توضیحاتی را می دهید؟ هر سرمایه گذاری در بازار سرمایه با توجه به میزان ریسک پذیری و شناختی که از خود دارد، دارایی ای را خریداری می کند.

سرمایه گذار با خود عهد بسته که سهام بنیادی خریداری کند، یا با چینش سبد سهام در صنایع مستعد و مختلف توزیع ریسک کند، یا در بازار مشتقه فعالیت کند، یا ارزان بخرد و گران بفروشد، یا خلاف روند معامله نکند، یا سرمایه گذاری غیر مستقیم کند، یا.

کسب سود و سرمایه گذاری چه نسبتی با هم دارند؟ هرچند که اغلب افراد میزان واریزی به حساب معاملاتی شأن بیشتر از میزان برداشت شأن است و برآیند پرتفوی آنها در سود نیست، اما جالب اینجاست که کار سرمایه گذار به کسب سود ختم نمی شود.

سود کردن فقط مرحله اول این بازی است و قصه سرمایه گذاری از آن جایی شروع می شود که ما باید سودی که کسب کردیم را کجا سرمایه گذاری کنیم؟ بهترین بازار برای سرمایه گذاری در شرایط فعلی کدام بازار است؟ عده ای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله سرمایه گذاری کم ریسک و پرریسک در بورس ایران؛ نازک تر از مو

فاصله سرمایه گذاری کم ریسک و پرریسک در بورس ایران؛ نازک تر از مو