مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:502023-06-24سياسي

قانون جوان سازی جمعیت باید به شکل مرتب در اجرا مورد ارزیابی قرار گیرد


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت توزیع مناسب با توجه به سند آمایش و نیز تکمیل زنجیره ارزش افزوده فعالیت های علمی و فناورانه اظهار داشت: به هیچ وجه نباید اجازه داد، - رییس جمهور با تاکید بر ضرورت توزیع مناسب با توجه به سند آمایش و نیز تکمیل زنجیره ارزش افزوده فعالیت های علمی و فناورانه اظهار داشت: به هیچ وجه نباید اجازه داد، سرعت پیشرفت و کسب مرجعیت علمی در کشور کند شده یا کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، با اشاره به اولویت های کاری مطرح شده از سوی این شورا، بر اولویت سنجی در اجرای موارد مطرح شده متناسب با ضرورت ها، نیازها و نیز اعتبارات و امکانات کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به طرح برگزاری الکترونیک آزمون ورود به دانشگاه ها افزود: این طرح باید به شکل دقیق مورد آزمایش قرار گرفته و حتی در برخی مناطق و استان ها اجرا شود تا اشکالات و ایرادهای آن شناسایی و رفع شده و در زمان اجرای سراسری با مشکل مواجه نشود.

وی همچنین با اشاره به طرح ارتقای کارآمدی سیاست گذاری ها در حوزه جوانی جمعیت کشور با تاکید بر پاسخ گرفتن عملی از سیاست های اجرایی جوان شدن جمعیت، تصریح کرد: قانون خوبی برای جوان سازی جمعیت تنظیم و تصویب شده، اما باید به شکل مرتب در عرصه اجرا مورد ارزیابی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جوان سازی جمعیت باید به شکل مرتب در اجرا مورد ارزیابی قرار گیرد

قانون جوان سازی جمعیت باید به شکل مرتب در اجرا مورد ارزیابی قرار گیرد