مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03پزشكي

شناسایی بیش از 12 هزار زوج نابارور در هرمزگان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از 12 هزار و 936 زوج نابارور در استان شناسایی شده که درسه سطح مورد درمان قرار می گیرند.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از 12 هزار و 936 زوج نابارور در استان شناسایی شده که درسه سطح مورد درمان قرار می گیرند.

دکتر عبدالجبار ذاکری صبح امروز (12 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یکی از اولویت های برنامه جوانی جمعیت درمان ناباروری است بر غربالگری 100درصدی زوجین درسنین باروری تاکید و تصریح کرد: مراکز جامع سلامت شهری و روستایی از مراکزی هستند که عملکرد آن ها دربهبود و ارتقاء باروری و رشد جمعیت بسیار موثر است.

وی بیان کرد: در طرح پایش و غربالگری که از جامعه هدف در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است، تاکنون بیش از 12 هزار و 936زوج نابارور در استان شناسایی شده است که در سه سطح مورد درمان قرار می گیرند.

ذاکری با اشاره به اینکه سطح یک در مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان های شهرستان های تابعه، سطح دو درمان در مرکز ناباروری در بیمارستان شهرستان میناب و سطح سه در مرکز ناباروری بیمارستان شهید محمدی بندرعباس صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: شناسایی زوجین نابارور، ارجاع به موقع به سطوح بالاتر و در نهایت درمان از عوامل تاثیر گذار در رشد جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 12 هزار زوج نابارور در هرمزگان

شناسایی بیش از 12 هزار زوج نابارور در هرمزگان