مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-25سياسي

بلاتکلیفی 720 متقاضی یک تعاونی مسکن در قشم


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان قشم گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر قشم به پرونده 720متقاضی اتحادیه تعاونی مسکن پرتو بنای قشم ورود کرده است تا تکلیف مردم در این زمینه روشن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با توجه به وظیفه ذاتی خود در حوزه مطالبه گری و دفاع از حقوق عامه مکلف به ایفای وظایف محوله در خصوص می باشد با توجه به این موضوع پس از دریافت مستندات کافی به پرونده 720 متقاضی مسکن در قشم ورود کرده است.

حجت الاسلام حسن سالمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان قشم در این رابطه با بیان اینکه سلامت اداری، مطالبه گری و احقاق حقوق عامه جزو وظایف ستاد امربه معروف و نهی از منکر است، افزود: با پیگیری انجام شده به پرونده ای در خصوص پذیره نویسی مسکن توسط اتحادیه تعاونی مسکن پرتو بنای قشم ورود کرده ایم که قانوناٌ خلاف مقررات بوده و این واگذاری باید به تعاونی های مسکن واگذار می شد.

سالمی بیان کرد: اتحادیه ها در واقع نظارت بر تعاونی ها را عهده دار هستند و پذیره نویسی و دریافت وجه از آنان غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه این اتحادیه توانسته 30 هزار متر مربع زمین را در سایت 98 هکتاری قشم دریافت کند، افزود: این اقدام از سال 94 آغاز شد و 49 قطعه زمین تحویل ایشان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 720 متقاضی یک تعاونی مسکن در قشم

بلاتکلیفی 720 متقاضی یک تعاونی مسکن در قشم