مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-10اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی پل شیله در شمال سیستان و بلوچستان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت 60 درصدی پل در حال احداث شیله در محور زابل- زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان مهدی پارسی در بازدید از روند احداث پل شیله سیستان اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان همگام با توسعه شبکه بزرگراهی استان ساخت پل های بزرگی نظیر ماشکید، نهراب و افضل آباد را در چند سال اخیر در اولویت قرار داده و به بهره برداری رسانده است.

وی ادامه داد: همچنان در تداوم این مسیر از سال گذشته بعد از بهره برداری از پل نهراب در محور زابل- زاهدان ساخت پل شیله در این مسیر با مشخصات طول عرشه 176 متری و با هشت دهانه 22 متری آغاز شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای احداث این پل مهم در شمال استان  20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و همچنان نیاز است با تخصیص 25 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز زمینه برای افتتاح آن تا قبل از پایان سالجاری طبق تعهد این اداره کل فراهم شود.

پارسی تاکید کرد: قطعا بهره برداری از این پروژه می تواند به عنوان یک مسیر ارتباطی و انتقال کالا در مسیر جاده قدیم ابریشم تحولی تاریخی و بزرگ در عرصه فعالیت های ترانزیتی ایران در مسیر کریدور شرق به غرب ایجاد کرده و به لحاظ ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک موجب تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی پل شیله در شمال سیستان و بلوچستان

پیشرفت 60 درصدی پل شیله در شمال سیستان و بلوچستان