موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15فرهنگي

خاطرات یک «زندان» در فراق فریماه فرجامی/ بر «تورو» چه گذشت؟


«آن شب که تورو زندانی بود» از جمله نمایش های مورد توجه اوایل دهه 70 است که به کارگردانی مجید جعفری هنرمند پیشکسوت تئاتر و بازی هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب و فریماه فرجامی روی صحنه رفت.

- آن شب که تورو زندانی بود از جمله نمایش های مورد توجه اوایل دهه 70 است که به کارگردانی مجید جعفری هنرمند پیشکسوت تئاتر و بازی هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب و فریماه فرجامی روی صحنه رفت.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-آروین موذن زاده؛ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با سپری کردن بیش از 4 دهه پا به قرنی تازه گذاشت؛ در این عمر سپری شده 44 ساله، آثار مختلفی با موضوعاتی متنوع از دفاع مقدسی، دینی، کمدی، اجتماعی و … تولید و در سالن های تئاتر به صحنه رفتند.

برخی از این آثار بسیار جریان ساز بودند و برخی آثار خاطره انگیز و پرمخاطب.

شاید خالی از لطف نباشد مروری داشته باشیم بر آثاری که طی دهه های 60، 70، 80 و 90 تولید و اجرا شدند، روندی که این آثار برای تمرین و تولید طی کردند، گروهی که در تولید و اجرای اثر حضور داشتند و دیدن تصاویر این اجراها اعم از عکس یا فیلم.

از این رو در گروه هنر تصمیم بر این شد که از آغاز سال 1400 با جمع آوری اطلاعات مختلف اجراهای 4 دهه گذشته، مروری بر تولیدات تئاتر ایران در این بازه زمانی داشته باشیم که این گزارش ها تا نیمه سال 1401 ادامه یافت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات یک «زندان» در فراق فریماه فرجامی/ بر «تورو» چه گذشت؟

خاطرات یک «زندان» در فراق فریماه فرجامی/ بر «تورو» چه گذشت؟