مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-02دانش

مبانی دینامیک سیالات محاسباتی در معماری و شهرسازی


انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه تهران، دوره آموزشی «مبانی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) در معماری و شهرسازی» را برگزار می کنند.

- انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه تهران، دوره آموزشی مبانی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) در معماری و شهرسازی را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از 17 تیرماه، با تدریس جلیل شاعری ـ دانشجو دکتری معماری دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگر، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

مبانی دینامیک سیالات محاسباتی و قوانین حاکم بر آن ، آشنایی با نرم افزارهای موجود در حوزه CFD ، انجام کار عملی معماری و شهرسازی با استفاده از نرم افزار کامسول و تحلیل آن ، نحوه استفاده از علم و مبانی CFD در طراحی معماری و شهرسازی ، نوع استفاده از CFD برای انجام کارهای پژوهشی در حوزه معماری و شهرسازی ، تحلیل مقالات علمی حوزه CFD به منظور کاربرد و آشنایی دانشجویان معماری و شهرسازی در مقالات علمی ، آموزش نرم افزار COMSOL Multiphysics ، آشنایی با نرم افزار کامسول و توانایی های آن در حوزه معماری و شهرسازی ، نحوه ایجاد هندسه Boundary مش بندی متریال دهی و نحوه خروجی داده ها و تحلیل آن از نظر گرافیکی و عددی از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی دینامیک سیالات محاسباتی در معماری و شهرسازی

مبانی دینامیک سیالات محاسباتی در معماری و شهرسازی