مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-01اقتصادي

برق صنایع کرمانشاه محدود نمی شود، مدیریت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برق در تمامی فعالیت ها گفت: امروزه بحث انرژی و برق به عنوان موتور محرکه تمام فعالیت ها (صنعت، - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر نیروگاه ها با تمام توان در حال فعالیت هستند، برق منطقه ای نیز انرژی را به شبکه توزیع انتقال و در نهایت به مشترکان تحویل داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برق در تمامی فعالیت ها گفت: امروزه بحث انرژی و برق به عنوان موتور محرکه تمام فعالیت ها (صنعت، کشاورزی، بیمارستان و.

) مطرح است.

  وی از نیروگاه، حوزه انتقال و حوزه توزیع به عنوان سه قسمت تشکیل دهنده برق یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیروگاه ها با تمام توان در حال فعالیت هستند، برق منطقه ای نیز انرژی را به شبکه توزیع انتقال و در نهایت به مشترکان تحویل داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه 5 نوع مشترک داریم، گفت: بخش های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف مشترکین شرکت توزیع هستند.

وی آمار مشترکین برق استان کرمانشاه را 820 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: 83 درصد مشترکین استان بخش خانگی هستند که 42 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق صنایع کرمانشاه محدود نمی شود، مدیریت می شود

برق صنایع کرمانشاه محدود نمی شود، مدیریت می شود