مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-11بين الملل

کوبا، آمریکا را مقصر اعتراضات بزرگ 2021 دانست


کوبا دولت آمریکا را متهم کرد که «مسئول مستقیم» اعتراضاتی است که دو سال پیش این جزیره کاراییب را به لرزه درآورد و بزرگترین تظاهرات از زمان انقلاب فیدل کاسترو در سال 1959 را رقم زد.

- کوبا دولت آمریکا را متهم کرد که مسئول مستقیم اعتراضاتی است که دو سال پیش این جزیره کاراییب را به لرزه درآورد و بزرگترین تظاهرات از زمان انقلاب فیدل کاسترو در سال 1959 را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تحت کنترل حزب کمونیست کوبا موسوم به گرانما در سالگرد این اعتراضات در سرمقاله ای نوشت: ایالات متحده مسئولیت مستقیم ناآرامی های 11 و 12 ژوییه 2021 را بر عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این نشریه به موردی در پشتیبانی از اتهاماتش اشاره نکرد.

در سرمقاله این روزنامه آمده است، مردم آشکارا از سمت ایالات متحده برای زیر پا گذاشتن قانون و دزدی و حمله تحریک می شدند و به آنها کمک مالی می شد و هم زمان واشنگتن تحریم های خود را تقویت کرده و این در شرایطی بود که اقتصاد کوبا به دلیل تأثیر پاندمی کرونا با مشکلاتی مواجه بود.

این نشریه همچنین کمپین اطلاع رسانی نادرست و افترا از طریق شبکه های اجتماعی را محکوم کرد.

در این مطلب آمده است: تهمت هایی که توسط کاخ سفید ترویج می شود و مرتبط به رویدادهایی است که در سال 2021 حمایت مالی کرد، به عنوان بهانه ای برای حفظ سیاست فشار حداکثری علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا، آمریکا را مقصر اعتراضات بزرگ 2021 دانست

کوبا، آمریکا را مقصر اعتراضات بزرگ 2021 دانست