مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-15سياسي

تلاش دولت و رییس جمهور برای اجرای مصوبات سفرهای استانی


معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم تنگناهای اقتصادی و مشکلات انباشته شده زیادی را به ارث برده است، گفت: دولت و رییس جمهور در تلاش هستند تا مصوبات سفرهای استانی را اجرایی کنند.

- معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم تنگناهای اقتصادی و مشکلات انباشته شده زیادی را به ارث برده است، گفت: دولت و رییس جمهور در تلاش هستند تا مصوبات سفرهای استانی را اجرایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در نشست صمیمی با جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی ماکو، شوط و پلدشت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم از جمله آیه 92 سوره انبیاء إنَّ هَٰذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّهً وَاحِدَهً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ در ضرورت وحدت مسلمانان و تشکیل امت واحده گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان مسئله ای مقطعی و گذرا نیست بلکه موضوعی اساسی و راهبردی است که بزرگان انقلاب بویژه مقام معظم رهبری سالها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله در زمان تبعید در ایرانشهر بر موضوع وحدت و یکپارچگی امت اسلامی تاکید داشتند و قبل از آن مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی نیز بر این باور بودند و سلوک عملی آنان هم دعوت به وحدت جهان اسلام بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی همه اقوام و مذاهب با مسالمت و تفاهم در کنار هم زندگی می کنند و بر اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت و رییس جمهور برای اجرای مصوبات سفرهای استانی

تلاش دولت و رییس جمهور برای اجرای مصوبات سفرهای استانی