مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12حوادث

درگیری که به قتل ختم شد


رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: قتل مرد جوانی در پاساژی معروف در غرب تهران از سوی کلانتری 134 شهرک قدس به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پای در یک مغازه آبمیوه فروشی در پاساژ مورد نظر گذاشتند و با جسد خون آلود پسر 17 ساله ای مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

سرهنگ ولیپور گودرزی بیان داشت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول، برادرش و قاتل که همگی اهل کشور افغانستان هستند، به عنوان کارگر در این مغازه آبمیوه فروشی کار می کردند که ناگهان با یکدیگر درگیر شدند که پس از دریافت این اطلاعات مهم، کارآگاهان اداره دهم قاتلی که در صحنه جنایت حضور داشت را دستگیر کردند.

وی در ادامه ادامه اظهار داشت: مرد جنایتکار هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت، چند روز قبل هنگامی که در مغازه خوابیده بودم مقتول و برادرش به من بدهکار بودند که بخاطر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و من همکارم را با ضربات چاقو به قتل رساندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری که به قتل ختم شد

درگیری که به قتل ختم شد