مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-06اقتصادي

اعتبارات عمرانی دشتی 110 درصد افزایش یافت


فرماندار دشتی از رشد 110 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت: امسال بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی شهرستان اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بحرانی ظهر پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در سال گذشته علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت ولی اعتبارات شهرستان به شکل چشمگیری تخصیص پیدا کرد.

وی با تقدیر از حضور مدیران کلی که در سطح شهرستان پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند، افزود: متأسفانه برخی از مدیران کل هنوز در سطح شهرستان حضور پیدا نکردند و حاضر نشدند مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کنند و تنها در زمان توزیع اعتبارات ما آنها را می بینیم که مردم از این موضوع گلایه مند هستند.

فرماندار دشتی از رشد 110 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت: امسال بالغ بر دو هزار و 700 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی شهرستان اختصاص داده شده است.

بحرانی با بیان اینکه اولویت توزیع اعتبارات با پروژه های نیمه تمام است تصریح کرد: تلاش کردیم اعتبارات به پروژه های زیر ساختی و پیشران شهرستان اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: اعتبارت شهرستان محدود است که باید از محل منابع ملی پیگیری جذب آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی دشتی 110 درصد افزایش یافت

اعتبارات عمرانی دشتی 110 درصد افزایش یافت