مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-03سياسي

چاپ سالانه 60 عنوان کتاب در خراسان جنوبی با موضوع دفاع مقدس


مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: هر سال در استان 60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس چاپ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیش از 300 عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی به چاپ رسیده است.

وی به اهمیت کتاب های دفاع مقدس در انتقال فرهنگ جنگ تحمیلی و آرمان های امام(ره) و شهدا اشاره کرد و گفت: یکی از راهکار های اساسی انتقال فرهنگ شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انتشار کتاب است.

وی به چاپ سالانه 60 عنوان کتاب در استان اشاره کرد و افزود: سال 1399 با وجود شیوع بیماری کرونا و  نداشتن ارتباط 29 عنوان کتاب، سال 1400 نیز 58 عنوان کتاب و سال گذشته نیز 68 عنوان کتاب در استان تولید و به چاپ رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به این که کتاب های منتشرشده در بخش های مختلف نگارش کتاب و متون ادبی شامل کتاب های کودک، نوجوان و بزرگسال، داستان، خاطره، تاریخ شفاهی و شعر است گفت: درصورتی که محتوای مورد نظر از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور تأیید شود،  این بنیاد از مؤلف به ویژه در زمان چاپ کتاب حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ سالانه 60 عنوان کتاب در خراسان جنوبی با موضوع دفاع مقدس

چاپ سالانه 60 عنوان کتاب در خراسان جنوبی با موضوع دفاع مقدس