مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-24سياسي

قنبریان: منبر و رسانه هیأت جای غر زدن و کنایه نیست


استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه هیأت باید به دنبال اصلاح اقتصاد باشد، گفت: منبر و رسانه هیأت برای غر زدن و کنایه زدن نیست.

باید از این ظرفیت برای ساماندهی مشکلات استفاده شود که این هم در ادامه مسیر همراهی با مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدحسین مومنی، استاد حوزه علمیه و سخنران مذهبی در هفدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان هیأت و تربیت 2 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) می فرمایند انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب امام حسین(ع) است.

کارکردن و حضور در هیأت باید سلوک خدا باشد وی با اشاره به اینکه همچنین تاکید بسیاری شده است که این محرم و صفر است که انقلاب را زنده نگه داشته است، مطرح کرد: اگر تمام این تاکیدات را کنار هم درنظر بگیریم رسالت و وظایف خود در هیأت ها را در می یابیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در هیأت ها نخستین وظیفه عمل به توصیه معصومین(ع) است، عنوان کرد: کار کردن در هیأت و حضور در هیأت باید سلوک خدا باشد.

چرا دشمن به دنبال انحراف مسیر هیأت هاست؟ وی با اشاره به اینکه هیأت ها بهترین مکان برای تقویت دین است، خاطرنشان کرد: تمام سرمایه گذاری دشمن برای انحراف مسیر هیأت به همین دلیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنبریان: منبر و رسانه هیأت جای غر زدن و کنایه نیست

قنبریان: منبر و رسانه هیأت جای غر زدن و کنایه نیست