مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:122023-07-10سياسي

از اجحاف به گچساران در حق آلایندگی تا بی انصافی نسبت به جوانان بیکار در پتروشیمی


نشست اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار دوگنبدان و نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت با اصحاب رسانه با موضوعات مختلف از جمله موضوع حق آلایندگی این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران محمدعلی کرمی فرد نایب رییس شورای شهر دوگنبدان در نشست اعضای شورای اسلامی شهر،، شهردار دوگنبدان و نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت با اصحاب رسانه اظهار کرد: حق آلایندگی گچساران مربوط به سالهای 93 و 94 بوده و بیش از 200 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تامین، تخصیص و وصول مطالبات آلایندگی از شرکت نفت از سالهای 95 تا سال 1400 بیان کرد: این شهرستان دارای وضعیت جغرافیایی منحصر به فرد است.

 نایب رییس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت پمپ های تامین آب امام زاده جعفر مشکل ان برطرف شده است.

کرمی فرد با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان گفت: متاسفانه این تخصیص با توجه به اینکه واریز گردید 60 میلیارد تومان آن عاید شهرداری دوگنبدان شده است در صورتی که حق گچساران 150 میلیارد تومان بوده است.

کرمی فرد اظهار کرد: نباید این حق گچساران برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری شهر دیگری اختصاص داده شود، اگر این تخصیص مشکل آن برطرف شود بسیاری از مشکلات این شهرستان با این مبلغ برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجحاف به گچساران در حق آلایندگی تا بی انصافی نسبت به جوانان بیکار در پتروشیمی

از اجحاف به گچساران در حق آلایندگی تا بی انصافی نسبت به جوانان بیکار در پتروشیمی