مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-24فرهنگي

کتابدار کردستانی برگزیده جشنواره قصه گویی «نهال امید» کشور شد


کتابدار کتابخانه های عمومی کردستان، برگزیده جشنواره سراسری قصه گویی «نهال امید» در کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پرشنگ سنگین آبادی، کتابدار کتابخانه های عمومی کردستان، در میان برگزیدگان بخش صحنه ای جشنواره دوسالانه سراسری قصه گویی نهال امید قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در مورد کسب این عنوان اظهار کرد: مرحله کشوری جشنواره دوسالانه قصه گویی نهال امید به میزبانی استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

محمد مخدومی عنوان کرد: استان کردستان در این مرحله از جشنواره با دو نماینده حضور پیدا کرد که خوشبختانه پرشنگ سنگین آبادی، کتابدار کتابخانه های عمومی شهرستان قروه به انتخاب هیئت داوران در میان برگزیدگان بخش صحنه ای جشنواره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره دوسالانه قصه گویی نهال امید به همت نهاد کتابخانه های عمومی از سال گذشته آغاز شده است، افزود: این جشنواره ابتدا در مرحله استانی برگزار شد که در نهایت افراد برگزیده به مرحله منطقه ای معرفی شدند.

مخدومی اظهار داشت: مرحله منطقه ای دومین جشنواره قصه گویی نهال امید در غرب کشور به میزبانی همدان برگزار شد که در این مرحله سه نماینده از کردستان با اسامی زیبا عبدالملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابدار کردستانی برگزیده جشنواره قصه گویی «نهال امید» کشور شد

کتابدار کردستانی برگزیده جشنواره قصه گویی «نهال امید» کشور شد