مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-23اقتصادي

بزرگترین ایستگاه خط انتقال گاز خراسان رضوی به بهره برداری رسید


خط انتقال گاز دیزباد به تربت حیدریه به عنوان بزرگ ترین ایستگاه گازرسانی خراسان رضوی صبح امروز با حضور معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی گاز ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مجید چگینی صبح امروز در مراسم بهره برداری از بزرگ ترین ایستگاه گازرسانی خراسان رضوی در تربت حیدریه، اظهار کرد: امروز با بهره برداری از این پروژه، گازرسانی به شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به صورت 100 درصدی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ها بر این است که شبکه گاز شمال شرق کشور تقویت شود گفت: با بهره برداری از این پروژه 9 شهر، شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و 226 روستای حوزه انتخابیه، 13 جایگاه CNG و 4 شهرک صنعتی و تعداد 287 واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز برخوردار  مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: خط لوله انتقال 30 اینچ تربت حیدریه - دیزباد به طول 65 کیلومتر در پایداری شبکه گاز شمال شرق کشور کمک کننده است.

چگینی خاطر نشان کرد: از امروز گازرسانی به هشت روستا در تربت حیدریه شامل کامه سفلی، کامه علیا، بیدستان، بکاول، سریشا، تروسک، کسکک و گوجی آغاز شد.

همچنین یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: خط انتقال گاز دیزباد - تربت حیدریه با طول 65 کیلومتر و قطر لوله 30 اینچ با هدف پایداری، انعطاف پذیری، تقویت و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ایستگاه خط انتقال گاز خراسان رضوی به بهره برداری رسید

بزرگترین ایستگاه خط انتقال گاز خراسان رضوی به بهره برداری رسید