مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 06:102023-07-06حوادث

اسامی ساختمان های پرخطر پایتخت از سوی دادستانی کل کشور اعلام شد


متعاقب انتشار فهرست 93 ساختمان های ناایمن در تهران از حیث اطفا حریق، با تایید مرکز تحقیقات وزارت راه، نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه ساختمان های ناایمن تهران اعلام شد.

- غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور در گفتگو با خبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس گفت: 129 ساختمان ناایمن از نظر نقص اطفای حریق که از سوی سازمان آتش نشانی به دادستانی معرفی شده بود، با پیگیری قضایی دادسرای تهران و همکاری بخش های مختلف اجرایی و مالکان، بخشی از این ساختمان ها ایمن سازی شد و در نتیجه از 129 فقره به 93 ساختمان کاهش یافته است.

  وی افزود: برای هر یک از این ساختمان ها در دادستانی تهران پرونده تشکیل شده و اقدامات قضایی با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی در جریان است.

   ترکی گفت: لیست اولیه ارائه شده از سوی سازمان آتش نشانی صرفا از حیث اطفا حریق و صلاحیت های فنی آن سازمان و بدون درجه بندی خطر بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی ایمنی سازه بر عهده کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی است، از این رو بر اساس دستورالعمل پایش و ارزیابی وزیر کشور، کارگروهی از کارشناسان متعدد از ساختمان ها و مراکز مذکور از حیث استحکام سازه و سایر جهات بازدید و پس از جمع بندی نظرات کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی ساختمان های پرخطر پایتخت از سوی دادستانی کل کشور اعلام شد

اسامی ساختمان های پرخطر پایتخت از سوی دادستانی کل کشور اعلام شد