مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-01سياسي

واکنش به هتک حرمت به قرآن صرفا صدور بیانیه نیست؛ برخورد قاطع دیپلماسی لازم است


مدیر مطالعات استراتژیک اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم ، اوج وقاحت و سفاهت دولت سوئد را نشان می دهد و دستگاه دیپلماسی کشور در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، - محمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: در سالهای اخیر، هتک حرمت ساحت قرآن، از سمت کشورهای مختلف انجام شده و کشور سوئد بارها این جنایت را به صورت علنی و با مجوز رسمی انجام داده است.

  وی افزود: متاسفانه هیچ واکنش عبرت آموزی نسبت به این اقدام صورت نگرفته است و وزارت امور خارجه کشورمان و سایر کشورهای اسلامی، صرفا به بیانیه اکتفا کردند که هیچ اثری نخواهد داشت و این عمل شنیع را وقیحانه تکرار می کنند.

غلامی گفت: اسلام ستیزی امروز در غرب به شکلی سازمان یافته اعمال می شود که تازه ترین نمونه آن که به اشکالی با حمایت های دولتی نیز همراه بود، فاجعه قرآن سوزی بارها در سوئد اتفاق افتاده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، احترام به عقاید به عنوان یکی از مصادیق احترام به حقوق یا حیثیت دیگران نیز ذکر شده است اما این حال نهادهای داعیه دار حقوق بشر، همواره در مقابل هتک حرمت مقدسات مسلمانان سکوت می کنند و از اقدامات انجام شده حمایت علنی هم می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به هتک حرمت به قرآن صرفا صدور بیانیه نیست؛ برخورد قاطع دیپلماسی لازم است

واکنش به هتک حرمت به قرآن صرفا صدور بیانیه نیست؛ برخورد قاطع دیپلماسی لازم است