مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26سياسي

رسانه ها بسترساز توسعه در کشور هستند


فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه رسانه ها بسترساز توسعه در کشور هستند، گفت: نقش و جایگاه رسانه ها در ارتقا و پیشرفت جامعه و آگاهی بخشی به مردم انکارناپذیر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه رسانه ها بسترساز توسعه در کشور هستند، گفت: نقش و جایگاه رسانه ها در ارتقا و پیشرفت جامعه و آگاهی بخشی به مردم انکارناپذیر است.

یونس فاتح روز دوشنبه، 5 تیرماه در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی افزود: رسانه ها باید به عنوان موتور محرکه توسعه جوامع با هموار ساختن مسیر توسعه، در راستای توسعه پایدار و فراگیر حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، ادامه داد: رسانه ها باید به رسالت اصلی خود در راستای بازسازی اعتماد شهروندان توجه بیشتری داشته باشند.

فاتح با بیان اینکه نقش فرهنگ سازی و اجتماعی سازی در ذات یک رسانه نهفته است، گفت: رسانه ها به عنوان بازوان قدرتمند از طریق مختلف می توانند در پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: با گسترش فضاهای جدید اطلاع رسانی و بسترهای علمی گوناگون به نظر می رسد اصحاب رسانه باید بیش از گذشته اهتمام ویژه ای برای آشنایی با فناوری های جدید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها بسترساز توسعه در کشور هستند

رسانه ها بسترساز توسعه در کشور هستند