مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15حوادث

روایت مادری که پس از 5 سال ناباروری به روش طبیعی 5 قلو به دنیا آورد!


پس از 5 سال انتظار یک زوج جوان در تهران برای فرزند دار شدن و در حالی که قرار بود از روش IVF برای باردار شدن استفاده شود؛ به لطف خدا یک زن به روش طبیعی بار دار شده و روز گذشته 5 فرزند خود را به دنیا آورد.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس: آرزوی هر دختر و پسری ازدواج و تشکیل خانواده است تا زیر یک سقف همراه با آرامش، زندگی با صفا دوست داشتنی مملو از مهر و محبت را تجربه کنند.

این یکی از بزرگترین آرزوهای دختران و پسران است؛ اما در ادامه این آرزوی بزرگ فرزند دار شدن نیز آمال و آرزوی دیگری است که هر زوجین پس از تشکیل زندگی مشترک به دنبال آن لحظه شماری می کنند.

در این مسیر، برخی زوجین پس از ازدواج  بنا به دلائل مختلف قادر به فرزند دار شدن نمی شوند و برای تحقق آروزی فرزند دار شدن متوسل به روش های درمانی ناباروری می شوند؛ روش هایی که هزینه بالا و فراز و فرودهای خاص خود را دارد و بیمه ها آن طور که باید و شاید به این مقوله ورود نکرده اند.

گزارش ما روایت مادری 24 ساله است که مدت 5 سال از تشکیل زندگی مشترکشان می گذرد، اما بنا به دلائل مختلف قادر به بارداری به روش طبیعی نشده است و ناگزیر برای تحقق این آروزی دیرینه خود و همسرش دست به دامن روش های تخصصی درمان ناباروی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مادری که پس از 5 سال ناباروری به روش طبیعی 5 قلو به دنیا آورد!

روایت مادری که پس از 5 سال ناباروری به روش طبیعی 5 قلو به دنیا آورد!