مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-25سياسي

طرح آمایش سرزمین در مازندران بازخوانی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بازنگری و بازخوانی طرح آمایش سرزمین را در استان برای توسعه متوازن ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی عصر یکشنبه در کارگروه توسعه و زیربنایی مازندران در اداره کل راه و شهرسازی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه کارگروه ریل گذاری درست در پیشرفت حوزه عمرانی استان است، اظهار کرد: این کارگروه تاثیرگذارترین کارگروه در حوزه عمران و زیرساخت است و جهت دهی و ریل گذاری عمرانی استان از مسیر این کارگروه عبور می کند.

وی با اشاره به اینکه در این کارگروه در کنار توجه به موضوعات اصلی طرح های عمرانی به حفظ اراضی زراعی و باغی نیز باید توجه شود، افزود: هدف از تشکیل کارگروه توسعه زیربنایی، پیشرفت متوازن استان است که با توجه به ارائه طرح های مختلف ، توسعه استان را درپی دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از توجه به مسکن، گردشگری و اشتغال حاصل از آنها خبر داد و یادآورشد: مازندران در کشور نقش مهمی را ایفا می کند و به ویژه در بخش گردشگری، غرب مازندران به واسطه استعداد جغرافیایی و طبیعی و نزدیکی به پایتخت، از این ظرفیت بیشتر برخوردار است.

توکلی با بیان اینکه تصمیمات کارگروه در حوزه زیربنایی استان برای آینده نیز از اکنون ریل گذاری شود، تصریح کرد: کارگروه به سمتی نرود که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش سرزمین در مازندران بازخوانی شود

طرح آمایش سرزمین در مازندران بازخوانی شود