مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-18حوادث

سرقت از بانوان سالمند در پوشش کمک به نیازمندان در قم


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق طلاجات بانوان سالمند و اعتراف وی به 16 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارق با عنوان فردی خیر لباس هایی را به بانوان سالمند نشان می داد و می گفت که آن ها را برای نیازمندان تهیه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جعفر عباسعلی پور در گفت وگویی خبری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر افزایش وقوع سرقت از بانوان سالمند به روش اغفال آنان به بهانه بخشیدن وجه نقد و البسه جهت اهداء به افراد مستمند در چند وقت اخیر ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارق در زمان نزدیک شدن به اذان ظهر و در حوالی مساجد تردد کرده و پس از شناسایی سوژه های خود که معمولاً افراد سالمند و مذهبی بوده به آنان نزدیک و تحت عنوان فرد خیر با آنان گفت وگو و با نشان دادن لباس هایی که بسته بندی شده و اعلام اینکه از کربلا برگشته و این اجناس را برای افراد نیازمند تهیه کرده با سوژه صحبت می کند.

عباسعلی پور ادامه داد: پس از کسب اعتماد آنان بیان می کرد که چه طلای زیبایی دارید می خواهم برای زنم بخرم و به جهت یادداشت نمودن شماره سریال طلا آن را از مالباخته دریافت و سپس طلا را به همراه لباس های کهنه و مقداری پول تقلبی داخل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از بانوان سالمند در پوشش کمک به نیازمندان در قم

سرقت از بانوان سالمند در پوشش کمک به نیازمندان در قم