مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-03ورزشي

گسترش خدمات سامانه بیرق و راه اندازی فروشگاه تخصصی هیئت


احمدیان از راه اندازی فروشگاه تخصصی هیئت در سامانه بیرق خبرداد و گفت: تمام کسانی که کالا و خدمات مورد نیاز هیئت را ارائه می دهند می توانند محصولات خود را در بستر سامانه بیرق ارائه دهند.

- ، به تشریح خدمات ارائه شده در سامانه بنیاد پرداخت و اظهار داشت: بنیاد دعبل خزاعی از مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که فعالیت های خود را در سال 1384 با هدف خدمت رسانی به جامعه ستایشگری آغاز کرد و تا سال 1400 عمده خدمات ارائه شده توسط بنیاد بیمه تأمین اجتماعی ستایشگران اهل بیت علیهم السلام بود و گاهاً خدمات حمایتی تکمیلی دیگری به صورت محدود ارائه می گردید.

وی افزود: از آبان ماه 1400 و در پی مأموریت های ابلاغی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی به بنیاد، گسترش جامعه هدف و همچنین افزایش تنوع خدمات قابل ارائه، در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات و امور رفاهی بنیاد دعبل خزاعی ادامه داد: در همین راستا مجموعهء هیئات، تشکل های دینی، فعالان فرهنگی و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام به عنوان جامعه هدف بنیاد تعریف شدند که قریب به 200 هزار نفر از مخاطبین سازمان تبلیغات اسلامی را شامل می شود.

همچنین بیش از پنجاه عنوان خدمت ذیل سرفصل های: خدمات بیمه، خدمات پزشکی، خدمات ورزشی، خدمات حقوقی، مجمع خیرین هیئت، بازار تبادل کالا و خدمات هیئت، تسهیلات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خدمات سامانه بیرق و راه اندازی فروشگاه تخصصی هیئت

گسترش خدمات سامانه بیرق و راه اندازی فروشگاه تخصصی هیئت