مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25سياسي

6 هزار و 847 هیأت در دومین مهرواره هوای نو ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین مهرواره هوای نو با شعار «در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم» بناست برگزیدگان سال 1401 هیأت های مذهبی را معرفی و تجلیل کند.

- با پایان یافتن زمان ثبت نام و ارسال آثار مهرواره هوای نو در 25 خردادماه، مشخص شد که در دومین دوره 6 هزار و 847 هیأت ثبت نام کردند که باتوجه به اینکه گاهی برخی از هیأت ها در رشته های متعددی شرکت می کنند، در مجموع آمار ثبت نامی ها 15 هزار و 567 رشته هیأت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین مهرواره هوای نو با شعار در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم بناست برگزیدگان سال 1401 هیأت های مذهبی را معرفی و تجلیل کند.

هدف از برگزاری این مهرواره کمک به ارتقای سطح نگرش، نگاه و رویکرد هیأت و ارکان هیأت به عموم مردم به گونه ای که همه ایرانیان باید مخاطب هیأت باشند؛ یعنی هیأت ها باید برای عموم مردم آغوش باز کنند.

همچنین تلاش برای تغییر نگرش مردم به هیأت به واسطه تغییر تصویر ارائه شده رسانه ها از هیأت است.

به گونه ای که هیأت محصور در زمان مناسبتی یا سبک سینه زنی نباشد.

مهرواره دوم در در چهار بخش شامل نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت و فراهیأت و در قالب 41 رشته تدارک دیده شده بود که در نهایت 6 هزار و 847 هیأت ثبت نام کردند که نسبت به ثبت نام حدود 5 هزار هیأت در سال گذشته، افزایش مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 847 هیأت در دومین مهرواره هوای نو ثبت نام کردند

6 هزار و 847 هیأت در دومین مهرواره هوای نو ثبت نام کردند