مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-02بين الملل

باید ناتو را درباره لزوم استقرار سلاح اتمی در ورشو متقاعد کنیم


نخست وزیر لهستان می گوید که مقامات این کشور در نظر دارند تا اعضای ناتو را درباره زمان «ضرورت» استقرار سلاح هسته ای در ورشو متقاعد کنند.

- نخست وزیر لهستان می گوید که مقامات این کشور در نظر دارند تا اعضای ناتو را درباره زمان ضرورت استقرار سلاح هسته ای در ورشو متقاعد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماتئوس موراویتکسی، نخست وزیر لهستان در نشستی خبری گفت که مقامات این کشور تمایل دارند تا درباره زمان ضروری استقرار تسلیحات هسته ای در ورشو، اعضای سازمان پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) را متقاعد کنند.

موراویتسکی در واکنش به اینکه آمریکا هنوز مذاکرات با لهستان درباره استقرار تسلیحات هسته ای در این کشور را تایید نکرده، گفت: به قول معروف استمرار رمز رسیدن به موفقیت است.

وی افزود: در شرایطی که روسیه از برنامه های خود برای استقرار سلاح هسته ای تاکتیکی در بلاروس پرده برداشته، لهستان هم خواستار بالاترین سطح امنیتی است.

نخست وزیر لهستان تاکید کرد: ما برای تقویت امنیت تلاش می کنیم و در این راستا، برنامه استفاده مشترک از تسلیحات هسته ای موسوم به اشتراک گذاری هسته ای ، به معنای واقعی امنیت ما را تحکیم می کند و دراین باره با متحدان مان صحبت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ناتو را درباره لزوم استقرار سلاح اتمی در ورشو متقاعد کنیم

باید ناتو را درباره لزوم استقرار سلاح اتمی در ورشو متقاعد کنیم