مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-19اجتماعي

کرمانشاه دوباره گرم می شود


به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، دمای هوای کرمانشاه از امروز (چهارشنبه، 28 تیر) تا اوایل هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، دمای هوای کرمانشاه از امروز (چهارشنبه، 28 تیر) تا اوایل هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی دمای هوا که به تدریج آغاز شده و تا یکشنبه هفته آینده(اول مرداد) ادامه خواهد داشت، گفت: پیک روزهای گرم را شنبه و یکشنبه هفته آینده داریم.

وی از احتمال افزایش دو تا چهار درجه ای حداکثر دما در نواحی مختلف استان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود دمای هوای شهر کرمانشاه به 40 تا 42 درجه و دمای مناطق گرمسیر استان به 47 تا 48 درجه سانتی گراد باشد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دوشنبه آینده (دوم مرداد) حداکثر دمای هوا دو تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

قاسمی این میزان دما را برای این ماه از سال طبیعی دانست و عنوان کرد: در سنوات گذشت در چنین ایامی حداکثر دماهای بالاتری نیز در استان به ثبت رسیده است.

چرا گرما را از آنچه هواشناسی اعلام می کند بیشتر حس می کنیم؟ وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا گاهی گرمایی که مردم احساس می کنند و یا در دماسنج های شخصی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه دوباره گرم می شود

کرمانشاه دوباره گرم می شود